خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی
در برنامه "بهارستان دوازدهم " مطرح شد

موسوی: رابطه استیضاح وزیر صمت با خودروهای فیدلتی اتهام بزرگی به مجلس بود + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه می‌دانند من منتقد آقای قالیباف بوده‌ام و هم اکنون هستم ولی آقای قالیباف در جریان تفاهم‌نامه برای دریافت خودروی فیدلتی نبود. همچنین فیدلتی‌های برای کارمندان مجلس بوده است نه برای نمایندگان، اما تا جایی که اطلاع دارم حداکثر سه الی چهار نفر از نمایندگان خودروی فیدلتی را دریافت کرده‌اند.
در برنامه "بهارستان دوازدهم " مطرح شد

زارعی: کسی که شفافیت ندارد لایق مجلس نیست + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت به جز حوزه امنیت ملی اگر در سایر امور نباشد اساسا آن نمایندگی چه سودی دارد؟ این نمایندگی را نوعی نمایندگی رانت خواهانه و فرصت طلبانه می‌دانم.
در برنامه "بهارستان دوازدهم " مطرح شد

سلیمی: اگر دهان باز کنم برخی نمایندگان نمی‌توانند به صورتم نگاه کنند / اصولگرایان برای انتخاب رئیس به تفاهم می‌رسند + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر رسانه‌ها ما را رصد کنند، نماینده کم‌کار در مجلس که تحرک لازم را ندارد وادار به تلاش و کوشش می‌شود، هر سه ماه یک بار لیست حضور نمایندگان در مجلس منتشر می‌شود من تعجب می‌کنم که رسانه‌ها چرا آن را منتشر نمی‌کنند!
در پاسخ به دانشجو؛

وزیر کشور: دولت به خسارت‌دیدگان آتش‌سوزی شفت کمک می‌کند + فیلم

وحیدی درباره کمک به خسارت دیدگان آتش‌سوزی شفت، از عزم دولت برای کمک به خسارت‌دیدگان این حادثه خبر داد و گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.
در برنامه "بهارستان دوازدهم " مطرح شد

جراره: مدیریت فضای مجازی حتما فیلتر کردن نیست / پیام مردم این است که باید فضای مجلس به نفع مردم تغییر جدی و اساسی کند + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نماینده ملت هستیم نه دولت، اما اینکه دنبال تنش بین دولت و مجلس باشیم، حتما غلط است.
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دانشجو مطرح کرد

اجرای ۳ درصد برنامه‌های هسته‌ای دنیا در ایران و نظارت ۳۰ درصد بر آن!/ موضوع مکان‌های ادعایی علیه جمهوری اسلامی تمامی ندارد

ابوالفضل بازرگان گفت: مسئله مکان های ادعایی کاملا سیاسی است. با وجود اینکه اسرائیل جزو NPTنیست؛ گروسی با او صحبت میکند و بعد همچین ادعایی را مطرح میکند. ما بیشترین نظارت تاریخ روابط بین الملل را در این حوزه به طور داوطلبانه برای خود پذیرفتیم.
در پاسخ به دانشجو؛

وزیر ارتباطات: همه امکانات و تدابیر مرحله اول انتخابات برای دور دوم نیز فراهم است/ همه همکاران در آماده‌باش هستند + فیلم

عیسی زارع پور با اشاره به نزدیک شدن به موعد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات و تدابیر مرحله اول انتخابات برای دور دوم نیز فراهم است، همه همکاران در آماده‌باش هستند.
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی